x

שכחתי סיסמא

הזינו את כתובת הדוא”ל איתה נרשמתם לאתר ואנו נשלח לכם סיסמא חדשה

כניסה לחברות
שכחתי סיסמא

משתמש קיים

שכחתי סיסמא

הרשמה לאתר למשתמש חדש

שדות המסומנים ב-* הינם שדות חובה

x

שכחתי סיסמא

הזינו את כתובת הדוא”ל איתה נרשמתם לאתר ואנו נשלח לכם סיסמא חדשה

חברות ממליצות1

בעלי חברות, מנכלי"ם, מנהלי שיווק ובעלי עסקים קטנים! פרסום העסק שלכם באתר fidbek,
קבלת רעיונות ויצירת קשר ישיר עם ההמונים תורם רבות לכל חברה בדרכים רבות, חלקן הגדול בלתי צפויות ומפתיעות. 
להלן קטעים נבחרים ממכתבי תודה ששלחו לנו חברות ועסקים שקיבלו רעיונות דרך האתר שלנו.

shilav-logo

שילב ניהלה כחודש קמפיין אינטרנטי באתר פידבק. עם המון הנחיה ועזרה מצוות פידבק, הצלחנו להעלות תחרות מקסימה אשר הביאה לאינגייג'מנט רב של הלקוחות שלנו.

ההיענות הייתה מהירה וגדולה, הממשק היה נוח גם לנו וגם לגולשות וכמו כן הצלחנו ללמוד מהתחרות המון על הלקוחות שלנו ומה הן מחפשות. כל הקמפיין לווה בתמיכה טכנית ומעורבות רבה של צוות פידבק.

שאפו!! 

 שירי טוב- פרנקלדיגיטל ורשתות חברתיות
 logo png

ברצוננו להודות לצוות אתר פידבק על שיתוף הפעולה המוצלח, על היחס ועל הרעיון הנהדר. לא ידענו איך זה יעבוד, אבל אהבנו את הרעיון והלכנו על זה והתוצאות היו מדהימות. הוצפנו בעשרות רבות של רעיונות טובים למוצרים חדשים שהציבור רצה לראות במטבח, חלקם קייימים וחלקם בהחלט לקחנו לתשומת ליבנו ונחפש או נייצר עבור ציבור לקוחותינו. החלטנו לשתף פעולה שוב עם האתר ונעשה זאת גם בעתיד. בהצלחה.

אלעד וייס, מנכ"ל
 company-logo-etzbeoni

את אתר פידבק גיליתי במקרה, כאשר קראתי כתבה בעיתון גלובס. מיד הבנתי שזהו אחד מאותם רעיונות שאני, כעורך עיתון ילדים, אוהב. משהו בעל ערך חברתי ותרבותי, הרותם את המוח מצד אחד ואת הכוונות הטובות מצד שני.

ידעתי שזהו אתר צעיר. לא ציפיתי לקבל אלפי תגובות. וסביר להניח, שאילו הייתי מקבל אלפי תגובות לא היה לי את הכוח להתמודד מולן.

תוך ימים ספורים קיבלתי כמה עשרות רעיונות. כולם באו ממקום טוב. כולם הביעו נכונות מופלאה לעזור ולתרום מהנשמה האישית שלהם.

כמו בכל ישיבת שיווק: עלו רעיונות שהיו ונפסלו, רעיונות שניסינו אותן והצלחנו, רעיונות שניסינו ונכשלנו בהם. עלו אפילו רעיונות ש אינם חוקיים – כמו שיווק בבתי-ספר.

ובעיקר, עלו כמה רעיונות מעולים לשיווק ויראלי בפייסבוק ולשיתופי פעולה נוספים. וכאן אולי הנקודה המדהימה מכל: היו אנשים שהציעו לשתף פעולה עם החברות בהן הם עובדים. הם יזמו רעיון והחלו להניע תהליך של ביצוע.

לצד כל אלו צריך לציין את הפן האישי. האנשים העומדים מאחורי פידבק הפגינו נכונות, רצון טוב – ממש כמו האנשים שנכנסו לאתר ותרמו מעצמם. אלו הדברים בקטנים שהופכים אותנו למעצמה גדולה. בהצלחה.

רמי שיר, עורך ראשי 

 miklala logo

קיבלנו באמצעות אתר פידבק עשרות הצעות ללוגו עבור ארוע אקדמי שאירגנו ושאנחנו מקווים שיהפוך למסורת שנתית. ההיענות היתה יפה והרעיונות מקסימים ולאחר התלבטות רבה בחרנו בלוגו שאהבנו ושילך איתנו הלאה.

שיתוף הפעולה עם צוות האתר היה מצוין, ואנחנו משוכנעים שהרבה ארגונים וגופים ירוויחו מפניה לציבור וקבלת מסה של רעיונות ועיצובים באמצעות גולשי האתר. בהצלחה!

 

כתבה על ועידת הסטודנטים